وبلاگ اطلاع رسانی chemestan

شیمی و آزمایشهای شیمی

وبلاگ اطلاع رسانی chemestan

شیمی و آزمایشهای شیمی

نرم افزار BP 2007 و PDR2006

آغاز فروش آخرین ورژن فارماکوپه بریتانیا BP 2007 به همراه نسخه الکترونیکی PDR ورژن 2006 در وب سایت Chemestan .

فارماکوپه بریتانیا (British Pharmacopoeia)یکی از معروفترین کتابهای رشته داروسازی است که در تمامی شرکتهای داروسازی مورد استفاده قرار میگیرد. این فارماکوپه برای مواد اولیه شیمیایی استانداردهایی را در نظر میگیرد که در صورت داشتن این شرایط و ویژگیها میتوان از آنها بعنوان ماده اولیه در تهیه دارو استفاده کرد.

در واقع بخش کنترل کیفیت آزمایشگاه داروسازی ماده اولیه را طبق روش بیان شده در این فارماکوپه آزمایش میکند و اگر ماده توانست استانداردهای BP از قبیل Assay، pH، ناخالصیهای فلزات سنگین و ... را پاس کند در داروسازی استفاده میگردد.

به هرحال اینکه در این کتاب روش آنالیز بسیاری از مواد شیمیایی و نحوه تعیین مقدار آن آمده است میتواند برای شیمیستها بسیار جالب باشد. اگر بدنبال روش آنالیز ترکیبی هستید میتوانید از BP کمک بگیرید شاید برای شما گره گشا باشد.

همچنین نرم افزار PDR -Physicians Desk Reference یک دیتابیس دارویی است. در این برنامه میتوانید داروی مورد نظر را Search کرده و اطلاعات کاملی از آن از جمله ساختار شیمیایی آن، دز مصرفی، تصویر دارو، عوارض جانبی و .... را مشاهده کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ب.ظ

عزیزان شما چرا از این روشی که تازه مد شده اسفتاده نمی کنید بابا به خدا یه جوریه که هم رغبت می کنند که نرم افزار بخرند تازه برای شما هم خوبه فروشتون زیاد می شه . جدیدن هر چی رو که توی اینترنت می خوای بخری انتخاب می کنی بعد با پست می آرنش در خونه بعد پولشو می دی . خواهش می کنم شما هم اقدام کنید بابا من برای نرم افزار های شما کف کردم

دوست عزیز سلام.
شما به درستی کار ما شک نکید.
چند هزار تومان ارزش کلاهبرداری نداره.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ

دمتون گرم خداییش هم نرم افزارهاتون نابه هم کتابها قیمتهاش هم واقعا مناسبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد