وبلاگ اطلاع رسانی chemestan

شیمی و آزمایشهای شیمی

وبلاگ اطلاع رسانی chemestan

شیمی و آزمایشهای شیمی

بازی دربی نزدیک است

بازی دربی نزدیک است!

         

بازی دربی بین استقلال و پرسپولیس نزدیک است و هیجانات کاذب ولی دوست داشتنی آرام آرام خود را نمایان میکند.
پیش بینی نتیجه بازی کار آسانی نیست. هرچند استقلال این روزهای روی نوار بدشانسی قدم برمیدارد و کبک پرسپولیس خروس میخواند ولی اینها دلیل نمیشود که پرسپولیس را برنده مطلق بازی بدانیم چون این یک بازی خاص است و استرس و اهمیت خاص خودش را دارد. به تجربه در این سالها دیده شده که تیمی که روی کاغذ برنده بازی بوده نتوانسته آنطور که انتظار میرود عمل کند. بعنوان مثال به بازیهای پارسال این دو تیم نگاهی بیندازید که استقلال در اوج بود و پرسپولیس نه چندان قدرتمند و در حاشیه بود ولی در نهایت پرسپولیس موفق تر عمل کرد و 4 امتیاز از 6 امتیاز ممکن را گرفت.
پرسپولیس پس از مدتها به نظم تیمی رسیده و هرچند نتوانست از پس تیمهای راه آهن و فجر سپاسی بر بیاید ولی در کل این تیم موفق بوده است. نکته ظریفی که وجود دارد اینست که پرسپولیس اکثر بازیهای خود را با تیمهای آخرجدول انجام داده(پگاه- ابومسلم- ذوب آهن- پاس همدان- صنعت نفت) در صورتی که استقلال بازیهای به مراتب سخت تری را گذرانده است(سپاهان- سایپا- صبا باطری- ملوان- استقلال اهواز) در واقع استقلال اولین حریف جدی پرسپولیس محسوب میگردد.
به هر حال پیش بینی میشود این بازی هم مانند بسیاری از بازیهای این دو تیم بخاطر حساسیت بالا بدون گل تمام شود. اگر هم بخواهیم شانس یک تیم را بیشتر بدانیم، استقلال میتواند برنده بازی باشد. برای استقلال این بازی بیشتر از 3 امتیاز ارزش دارد.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:23 ب.ظ http://salawat.blogsky.com

سلام
الکی تحلیلهای آبکی نده برادر من ... perspolise میبره ... حالا میبینیم
یا علی

علیرضا اس اس جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.alieses.mihanblog.com

سلام.
ترکاندن لنگ نزدیک.
از حالا خودم را اماده کرده ام.
پیش ما بیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد